niedziela, 16 grudnia 2012

ostatnia partia

To już ostatnia partia świątecznych kartek jaka schodzi z warsztatu :)
Mam jeszcze kilka zaległy prac które zaprezentuję w najbliższych dniach ale mój warsztat, został już zamknięty :)
Teraz ruszam z porządkami i przygotowaniami Świąt we własnym domu.
A jak u Was? Wszystko już gotowe, czy zostało Wam jeszcze sporo pracy?
Bo u mnie jeszcze dłuuuuga lista zadań do wykonania :)

150 świątecznych kartek w całości wykonanych z kolekcji UHK Gallery Silent Night.
Do wykonania kartek wykorzystałam również darmową grafikę od UHK Gallery - którą znajdziecie na naszym blogu inspiracyjnym :)




Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Wov, how many cards you made, they are adorable!!!
    Beautiful photos :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Just perfect, as usal!You've got Magical hands and perfect taste!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko i córko, teraz to chyba błogie lenistwo, a nie wir przedświątecznych obowiązków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Chyba żal będzie się rozstawać z taką kolekcją...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kart dokonałeś! Po prostu niesamowite! Które diligence powinien mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. zawrotna ilość, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jak zawsze u Ciebie, podziwiam za kreatywność i ogrom pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam :) taka ilość zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To barrrdzo nastrojowe karteczki. Aż zachciewa się świąt, tu i teraz!!!
    Podziwiam za tę ilość, bo myślę, że pochłonęła sporrrą ilość godzin :)
    Biję brawo za smak i gust!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne kartki! i do tego tak oszałamiająca ilość !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne:)tylu kartek naraz jeszcze nie widziałam:)podziwiam, podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ależ ilości. Mój warsztat też niemal już zamknięty a już z pewnością dla Świątecznych kartek, których w tym roku mam naprawdę już dość. Teraz czas na layouty z naszymi facjatami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam... i brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń